Lifthjälp

Glömde ju berätta att jag varit lifthjälpare idag...
Det var en mamma som puttade sin dotter, ca 7 år, upp för barnbacken...
Hon sa att flickan snart måste lära sig att ta liften eftersom att
det är jobbigt att dra upp henne varje gång...
(mamman hade inga skidor, därför mycket svårt att öva lift)
O tant Jessi som hörde detta frågade flickan om hon ville ha hjälp att lära sig!?!
JA!
Flickan stog framför mig o hade sina skidor mellan mina o så åkte vi uppåt :)
Det gick jätte bra!
Sen swichade hon ner för backen o direkt till liften o åkte SJÄLV!
Mamman tackade mig o va super glad. Och flickan oxå förstås.

Två goda gärningar på en dag...
Jag har lärt min syrra att åka skidor o den okända flickan att åka lift!
Klappar mig själv på axeln o känner mig stolt :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Vuxen poäng!

2010-03-07 @ 06:16:36
URL: http://annalindstrooom.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du väl världens bästa tjej du! <3

2010-03-07 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0