Guitar hero

Var hos mamma & co nu på kvällen... De hade lite fest o tur som jag har så kom jag precis när de skulle äta, så jag roffade åt mig lite käk. Grillad kyckling, potatissallad, sallad, vitlökssås o bröd - MUMS!

Sen lyssnade vi på min lillebror (Nicke) när han spelade elgura, fasen så duktig han är alltså! Jag blev lite sugen på o spela gitarr så jag o Jeanine (lillsyrran) turnerade i "guitar hero", fy farao va det va skoj. Sen skulle jag spela mot Nicke o då kan jag säga att jag verkligen låg i lä, jag körde på nivå "easy" o han på nivå "hard" o ändå förlorade jag...
Tänkte att jag skulle åka o köpa mig ett guitar hero spel eftersom man inte behöver gitarren utan kan köra enbart på kontrollerna, men kom ju på att Nicke (sambon) sålt vårat playstation 2 så det sket sig.
Men jag får väl gå in på blocket o se om nån kanske säljer ett för en billig peng.

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0