Gravid

Jag har en vän (Ida) som nu gått över sitt BF datum... Skulle haft igår den 8 maj.
Håller tummarna för att det snart ska komma igång!
Jag är så otroligt avis på dig, inte på själva smärtan eller jo kanske lite...
Men framför allt på det där ögonblicket när man får upp sitt lilla underverk på bröstet... Åhh, så mysigt!
Jag hade en enorm dödslängtan under förlossningen men i samma stund som lillan kom ut så va det som bortblåst, konstigt! Sen va man bara så extremt lycklig!
O tiden man har på bb, också väldigt mysig... Inte själva sjukhuset alltså utan tiden man har tillsammans med det lilla guldkornet, o de allra första banden som man knyter till varandra.
Helt sjukt, inte alls länge sen som jag satt i samma "båt" men samtidigt så känns det som om det va en evighet sen.
Skulle absolut kunna göra om det... =)


Magen - 3 dagar innan förlossning



Magen - 7 dagar efter förlossning



Emilia - 1h gammal

Nu för tiden lever jag med degmage och hängröv... hihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0