Bolagret

Idag har jag varit på Bolagret, den nya affären i Ingelsta området... Vilken affär!!!
Massor med fina saker, o inte överdrivet dyrt heller! Visst fanns det endel dyra pryttlar men det mesta va bra pris på...
Affären påminner lite om Ikea.
Hittade en köksklocka som jag tyckte va lite fräsig så den köpte jag, eller inte jag utan min kära mor... TACK TACK!
Hittade även ett köksbord o stolar i ek som jag ska köpa till mitt nya kök,
tack för tipset Steffi!



Det lönar sig o va ute o shoppa ihop med mamma / mormor...
Vi gick in på babyland o där hittade vi en solhatt till Emilia o så fick hon en leksak också, tack mormor!


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag va också där igår,jag tyckte jätte mycket om butiken.

2009-06-18 @ 17:46:00
URL: http://miaesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0