Restaurangbesöket

Var som sagt på Forno Italiano igår, o herre gud vilket besök... haha
vi beställde förrätt o varmrätt...
Det tog 1 h o 30 min innan vi fick in nåt... Då kom mammas o brorsans varmrätt.. När dem ätit klart så kom Thomas förrätt in o när den var uppäten så kom min, syrrans, brorsans o mammas förrätt... o efter ytterligare 15 min så kom Thomas, min o syrrans varmrätt in... Det va riktigt gott men inte speciellt kul...
Visst om man får vänta lite på maten för att det är stressigt o ont om personal men man kan väl ändå få in maten i rätt ordning o samtidigt som alla andra i sällskapet...
Den stackars servitrisen såg helt förstörd ut, grät antagligen en skvätt när hon slutade sitt arbetspass...

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja du, ska vi dit igen ringer vi först o frågar om de har tid!

2009-01-28 @ 14:46:50
URL: http://lastbilstjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0