...

Idag är Nicke i Södertälje o provkör lastbilar, antar att han är helnöjd o har mycke att berätta när han kommer hem... Själv sitter jag här o skriver lite, har fart runt o plockat lite bland allt skit man har... skulle behöva åka en vända till returpunkten... får se om jag tar mig lite tid till det.

Ska till barnmorskan imorgon, då får vi se om skruttisen ligger kvar med huvudet neråt... HOPPAS HOPPAS!!!!!
Den får gärna ploppa ut snart, börjar faktiskt bli lite jobbigt nu, svårt o veta både hur man ska sitta o ligga för det värker o spänner i magen, o framförallt i revbenen... Usch!!!
Du är såå välkommen...



Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Håll inte på och kånka och släpa! Ta det lungt, tror inte att du har förstått att du är höggravid! Passa på att vila dig, den lilla mamman! Sen blir det fullt upp. Älskar dig, puss från mamma.

2009-01-22 @ 13:54:24
Postat av: Anna

Vilken mage...underbart!!!

2009-01-22 @ 14:54:18
URL: http://annalindstrooom.blogg.se/
Postat av: Klara

Åhh vilken fin mage du har fått :) :) :)

2009-01-22 @ 15:49:58
URL: http://klaralindstrom.blogg.se/
Postat av: Jessi

Mamma, jag kånkar bara lite... =) inte nåt tungt eller så, en lätt kartong körde jag till returpunkten... puss puss

2009-01-22 @ 15:58:50
Postat av: sofia

hej ville bara gratulera till bebisen i magen! tror jag såg dig på hnab för ett tag sen? hoppas allt är bra med dig o magen.

/sofia

2009-01-22 @ 15:59:08
URL: http://mammaiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad mysigt..nu är det nära. Och jag håller tummarna för dig att bebisen håller sig med huvudet ner.

2009-01-22 @ 22:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0