Inget händer =(

Nu har jag gått med små "förvärkar" ända sen i tisdags 27/1 men inget mer verkar hända, suck!
Igår försökte jag anstränga mig lite extra för att se om det kom igång,
men icke....
Jag gick promenad, tvättade bilen, diska, dammsög väldigt noga så jag fick böja mig o resa mig mycke, torka damm, plocka iordning i skåp, hängde tvätt o bäddade rent i sängen... 
Nej inget hjälpte, skruttungen är väl inte redo än....
 
Imorse fick jag stiga upp ett par gånger bara för att räta ut kroppen, kändes som om revbena höll på att spricka eller är det kanske någon som försöker ta sig ut den vägen?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är en plankstek och herrljung cider som gäller...ha ha

Hoppas lillskrutten är redo snart, det är många som väntar med spänning

2009-02-02 @ 15:45:23
Postat av: Loka

Jag tycker skrutten kan komma ut nu!

2009-02-02 @ 17:09:13
Postat av: Moster

Oj, oj oj... vad du orkar fixa och greja! Trots den stora kulan! Tänker på dig varje dag och väntar på nyheter!

Kram på dig!

2009-02-02 @ 18:43:13
Postat av: Maja

:D:D:D Nu får den lilla ta att titta ut så ja kan få säga hej till den:D

2009-02-04 @ 13:45:32
URL: http://maysingens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0