Utelåst



Igår hände nåt som bara INTE får hända...
Jag o Emilia hade varit inne på konsum i Åby o handlat.
Kommer ut till bilen o ska sätta henne i bilstolen, o när jag ska spänna fast henne så tappar jag mina bilnycklar i bilstolen. Emilia tar förstås upp dem o börjar tugga på dem... I samma stund stänger jag bildörren för att gå runt o sätta mig vid förarplatsen... KLICK, dörrarna är låsta!
 Emilia inne i bilen o mamma Jessi på utsidan... hur, var, vad o varför?
Som tur är så har jag mobilen i fickan... ringer Nicke som har en x-tra nyckel.
Emilia skriker inne i bilen, jag står utanför som ett fån o försöker fånga hennes uppmärksamhet, haha vilket öde!
Nicke kommer efter 5 minuter o berättelsen får ett lyckligt slut!

Jag har nu lärt mig att aldrig släppa nycklarna ur sikte!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nee fy fan vad otäckt.... Rena mardrömen ju...Tur att han hade extra nyckel o var så snabb!

2009-08-03 @ 13:28:32
Postat av: Moster C

Oj, oj, oj ... tur att Nicke kunde komma så snabbt! Ja, det gäller då verkligen att vara ett steg före i tanken ... nu när E blir både nyfiken och kvick ...

2009-08-03 @ 13:58:16
Postat av: Mamma

Hur många gånger har jag sagt att bla bla bla....ja du vet...tur att Nicke kom så fort. Puss mamma.

2009-08-03 @ 18:16:08
URL: http://lastbilstjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0