Augustifestival

Började augustifestivalen med att på torsdagen åka in o lyssna på alla band som spelade på Rix fm-festivalen. Jag, Emilia, mamma, Jossan, Turbo och Cornelia, vi satt på en filt o hade det himla trevligt..

På fredagskvällen åkte jag, Emilia, svärmor och svärfar in till stan för att glutta lite på marknaden. Men vi hann bara in så öppnade sig himlen o vi va dyngsura! Blev inte mycket köpt den kvällen!

På lördagskvällen gjorde vi ett nytt försök... Gick på marknaden o shoppade lite, åt langos, köpte lite godis o de andra tog en öl. Träffade mycket kändisar så det blev ju att man stannade var 10e meter, men kul hade vi och vädret va toppen!

    
Mina fynd:
En munktröja till Nicke, texten är bara sååå passande!
Och en nyckelring till mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0