Paus

Har tagit en liten paus från mamma-livet för att bli städtant i ett par timmar...
Nicke tog Emilia o åkte en sväng så jag fick ta tag i vårat hem!
Det behövs verkligen städas o dammas överallt.. o skuras i det snuskiga badrummet... huuu!
Nu har jag kommit halvvägs o tänkte att jag va värd en paus även från städningen... Den lilla pausen la jag på bloggen, hihi! Får passa på o göra ett inlägg när jag ändå är själv... Emilia tycker inte att det är så där super kul när mamma sitter o bloggar...
Nej nu ska jag ta o fortsätta så jag kan ringa hem familjen igen =)


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Om jag tar Milo, städar du hos mig då? Kram mamma

2009-04-18 @ 19:38:58
URL: http://lastbilstjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0