Heldag i solen

Tog en sväng in till jobbet o hälsade på... Duktiga Jossan bakade äppelmuffins som vi fikade på, mums!

Sen åkte vi till Mediamarkt, där det var fullt ståhej... Motorcross uppvisning, skojigheter för barn o en massa sång av kända ansikten.

Galna grabbar på motorcross
    

Lili o Sussie - Shirley Clamp - Erik Segerstedt

         

Lill-prinsen blev lite tjurig i slutet av  "showen" så vi fick hålla honom lugn med lite "mutgodis" o korv med bröd.



Middagen tog vi på Prestige ihop med Steffi o Ante. Jag åt hawaiipizza o Nicke tog grillspett, o så blev det vitlöksbröd med tzatsiki till förrätt - Mums!

Innan hemfärd åkte jag in till Willys, köpte blöjor, bröd, lite godis o nya nappar till Emilia.

    

EN MYCKET TREVLIG DAG I SOLSKENET!

Kommentarer
Postat av: Jossan! =)

Jaa visst det var så trevligt o få dig på besök o se nu KOMMENTERAR jag!!! :D Nu ska jag knoppa, 12 timmar i morgon igen :D

2009-04-25 @ 21:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0