Doft från dammsugare

Idag va jag på jobbet o hälsade på... Mycket trevligt!
Elin bad om att få ta kvälls-dammsugningen, jag ifrågasatte förstås varför...
För vem VILL gärna dammsuga?
Svaret var: Det är roligt när det luktar gott.
VA?
Hade inte en aning om att det fanns "dofter" till dammsugarpåsarna... Trodde hon hittade på.
O tydligen är jag den enda som inte visst det..
Hmm.. Mamma, varför har jag aldrig fått uppleva det som barn?

Så imorrn ska jag bege mig in till Elgiganten o köpa mig ett litet doftrör, spännande!
=)

Kommentarer
Postat av: Ida

Hehe dom fanns även när ja va liten..

2009-04-28 @ 22:23:08
Postat av: Anna

Du behöver bara dammsuga in lite tvättmedel så doftar dammsugaren gott istället för att köpa dyra dofter på elgiganten

2009-04-29 @ 06:51:17
Postat av: Elin

Du är för rolig...och lite korkad ;) Blev det några doftisar?

2009-04-29 @ 11:47:03
Postat av: Thomas

Lilla vän, du har aldrig frågat om det har funnits?! De har funnits så länge jag kan minnas.

På den tiden jag var ungkarl så satte jag en "raggartall" i utblåset. De var en billighets variant.

2009-04-30 @ 07:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0