Yxbacken

Jag har hittat en ny hobby... Skidåkning!
Det är så otroligt roligt o jag blir bara bättre o bättre.
Det är jag, mamma o Thomas som swischar ner för backarna.
Vi försöker att komma iväg 2 gånger i veckan... Ibland blir det fler :)
Tänk att man bor så nära en skidbacke... Det är guld värt!
Imorgon blir det o ta me sis till backen... ska försöka lära henne att åka.
Det kan bli hur kul som helst, hihi!

Visar lite bilder men tyvärr har jag inte fångat
Thomas på någon men det kommer... :)

Kvällsåk i backen
  

  

Dagsåk i backen
         

Utsikt från toppen av yxbacken



Kommentarer
Postat av: Anna

Vilka snyggingar!

2010-03-06 @ 06:22:17
URL: http://annalindstrooom.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Ja, tusan vad roligt vi har!!! Och vad duktig Jeanine var idag! Det tog typ 2 timmar, sen kunde hon åka!

2010-03-06 @ 14:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0