Jobb, dop o raggers

I torsdagskväll ringde telefonen... Jobbet...
De undra om jag kunde jobba på fredagen 15-21.30 !?!
Jag sa ja, farmor o farfar tog Emilia eftersom pappa skulle till Mantorp på lastbilsmässa.

Måste säga att det va skitkul o få jobba lite.. Det va ju ett tag sen kan man säga!
Hoppas de va nöjda med min jobbinsats o så håller jag tummarna för att de ringer igen, hihi!

På lördagen blev det dop för lilla Melinda i Borgs kyrka.

    


Efter dopet åkte vi till Emilias mormor, hon skulle nämligen vara barnvakt.
Jag o Nicke skulle ut o åka raggarbil tillsammans med Anneli, Hasse, Maja o Ax.
Och jag drack cider - mumma!

O vi hamna på bild på nt.se

Kommentarer
Postat av: Moster

Sparar du tidningen så man får se?

2009-08-31 @ 23:47:15
Postat av: Mamma

Du håller dig framme som vanligt, linslus! Få se om vi kommer på Maxis jättereklamskylt också!!!!Puss

2009-09-01 @ 18:20:37
URL: http://lastbilstjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0