Nytt jobb

Nu har jag äntligen fått svar från jobbet jag sökt... YES jag fick det!!!
(för er som inte vet så är det inom dagligverksamhet)
Just nu känner jag mig som världens lyckligaste!
Riktigt längtar efter att få börja jobba i maj.
O innan jag ens har börjat jobba så är semester klar, kommer att vara ledig vecka 28-31. SKÖNT!!!
Nu kan jag äntligen få använda min nya cykel, för nu är det ju cykelavstånd till jobbet. Oj, vad jag kommer att spara in på bensinkostnaden. :)

Som sagt, jag är MYCKET glad över detta jobb o hoppas verkligen att det kommer att uppfylla mina förväntningar... Skönt att få ett dagjobb med lediga helger.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till de nya jobbet får man säga då. Hoppas de blir bra för dig. Kram Gunhild.

2010-04-01 @ 00:24:26
Postat av: Jessica, Alva och Vilmer!

Gud så härligt! ;) grattis, vilken påskpresent!

2010-04-01 @ 09:56:00
Postat av: Mamma

Ja, tänka sig vilken tur du hade bland alla sökande! Grattis! Älskar dig!

2010-04-01 @ 18:46:33
Postat av: Anna

Grattis igen! Det är du verkligen värd!

2010-04-02 @ 05:21:44
URL: http://annalindstrooom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0