Pinsamt!

Måste ju berätta vad som hände här alldeles nyss...
Satt vid datorn o hade balkongdörren öppen. I ena örat hör jag Emilias andetag samtidigt som filmen "loser" rullar på tv:n o på andra örat hör jag hur något stönar... Hm, trodde först det kom från filmen men tyckte ändå att det lät "mänskligt" inte filmfejkat alltså... Går sakta mot balkongdörren o inser att det faktiskt kommer därifrån, går tillbaka in till datorn o undrar hur jag ska lösa det här. Haha ja ni förstår säkert hur pinsamt det är både för mig o för de som är där ute när de upptäcker att någon hör vad de gör... Går mot balkongen igen o rycker tag i handtaget då blir det tyst o i nästa sekund hör jag en balkongdörr slå igen... Hmm, undra vilka det va.
Antagligen hade de väldigt trevligt o va ute efter lite extra spänning så här på fredagskvällen!


Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha men vadå höll de på på balkongen? Är det inte hos er balkongerna nästan ligger på varandra? :D

2009-05-09 @ 00:59:13
Postat av: Jessi

Ja det stämmer bra det... Haha!

2009-05-09 @ 09:21:31
Postat av: Balkongmannen

Vi märkte inte ens att någon var där, förens vi var klara med kvällens bravader....Tagna på bar gärning haha! :D

2009-05-09 @ 09:47:01
Postat av: Ann-Sofie

När kommer bilderna??? :)

2009-05-09 @ 11:06:33
URL: http://lastbilstjejens.blogg.se/
Postat av: Thomas

De e som i låten: "Grannen på våningen ovanför -hon låter bra."

2009-05-09 @ 15:20:59
Postat av: Anna

ha ha haaa....jag dör av skratt....

2009-05-09 @ 19:50:37
Postat av: Sofia

Haha va pinsamt =)

2009-05-09 @ 20:54:32
URL: http://mammaiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0