Fredag

Orkade inte riktigt städa allt, får fortsätta imorgon... Inte kul alls, vet att jag kommer ångra mig att jag inte gjorde klart allt idag, men men...
O inte blev det någon promenad heller, usch vad slö jag är... Ja, ja det får bli imorgon det också.
På eftermiddagen lagade jag lite mat
- hemmagjord klyftpotatis, kött, smet o sallad... Mumma!
Sedan for jag in till Willys o köpte lite godis...
Åkte hem till mamma & co, hällde upp godiset i en skål o kröp upp i soffan o mös till "så ska det låta".
Mycket trevligt måste jag säga, det va länge sen jag va där en fredagkväll.

När jag sen kom hem så förberedde jag allt in för natten... Ja ni vet blöjor, amningsnapp, vattenflaska, nässug, mm. Hällde även upp ett stort glas med saft som jag tänkte att jag kunde dricka innan tandborstningen. Satte mig till rätta o började amma... Swischade till med armen o PANG så for saftglaset i golvet... Helvete!!!
Ja har man inte jobb så skaffar man sig, eller?
Ammade klart lillan o bäddade ner henne sen va det bara att gå ut till städskåpet o plocka fram moppjäveln. O nu sitter jag här vid bloggen o ventilerar lite, ska gå o krypa ner snart... God natt!



Kommentarer
Postat av: Josefin

Haha så klantigt... men så är det oftast nog fan ska man tappa ut något när det är ny städat på golvet eller vid ett sånt tillfälle då man bara har längtat efter att få sätta sig i soffan o bara slappa :D

2009-05-09 @ 01:01:01
Postat av: Thomas

De är så kul att ha alla "ungarna" omkring sig en så´n här kväll. Fast inget blir vättigt sagt eller gjort så är atmosvären helt underbar.

2009-05-09 @ 16:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0