Liten utflykt

Veckans första dag o det var solsken, skööönt!
Jag o Nicke bestämde oss för att inte sitta hemma i den ruttna lägenheten så vi tog med oss Emilia o åkte till Söderköping. Först blev det glass o en promenad längs Göta kanal, sedan satte vi oss o tittade på båtslussningen.
Innan hemfärd så tog vi oss en minigolf-runda....skit kul , men tyvärr förlorade jag med nästan 20 poäng!

         

Nicke va så snäll o delade med sig 2 av sina 3 kulor i glassen till en and på bryggan.... hihi, nej vars men de ramlade av o snäll som jag är så delade jag med mig till honom, han fick 1 av mina 3!

         


Kommentarer
Postat av: Thomas

Ja, Niklas är en hyvens kille som delar med sig till de stackars uteliggar-djuren.

2009-06-25 @ 10:40:21
Postat av: Moster Carina

Han är en sann djurvän han ... hihihi ...

2009-06-25 @ 14:48:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0