Kolmården


Igår fick jag ett samtal från min sambo:
-Ska vi åka till Kolmården på lördag?
VA?
Ska kanske tillägga att det tillhör inte direkt vanligheten att han kommer med sånna förslag så självklart svarade jag JA!
Så idag har vi haft en heladag på Kolmårdens djurpark tillsammans med Tommy, Ida o Melinda, åkte dit vid 11 o kom hem strax innan 19... Är helt slut vill jag lova. Det har varit ett underbart väder, sol o värme, men att gå i parken en sån är dag va ingen höjdare.
Emilia har varit jätte duktig trots värme o svett, inte mycket gnäll på henne inte! Hon är ju lite för liten för att förstå vad vi gjort idag men kul va det!
Innan hemfärd så tog vi en biltur genom safariparken, det va inte så mycke djur ute men lite fick vi se iaf!

    
Emilia o pappa gullar lite i väntan på delfinföreställningen.


Nicke o Tommy skulle självklart åka delfinexpressen.


Nicke har tagit en paus, en slash o en liten mjukglass.


Jag köpte mig en apbägare...
en daimkula, en jordgubbskula, mjukglass, grädde o kex!
Även Emilia fick smaka =)

     
Enzos lillebror satt fint i mammas knä.
Den snygga strutsen ville inte flytta på sig när vi åkte i safariparken.


Emilia fick ett litet "fingerdjur", hon blev så förtjust i den när jag höll fram den i affären så då kunde jag inte låta bli att köpa den.

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad fin hon är lilla emilia jätte fin och söt kram från sandra

2009-06-28 @ 11:55:15
Postat av: Moster Carina

Låter som en kanondag!

2009-06-28 @ 23:19:06
Postat av: Ann-Sofie

Det är så kul att läsa din blogg! Puss mamma

2009-06-29 @ 20:08:28
URL: http://lastbilstjejens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0