Åby vc

Igår va jag på Åby vårdcentral o gjorde ett litet ingrepp...
Jag tog bort en leverfläck på ryggen.
Fick först bedövningsspruta, gjorde faktiskt inte så ont som jag trodde, det stack till lite o sen va det klart! När läkaren sedan började karva i ryggen så hade inte bedövningen börjat verka, men jag överlevde ändå!
Är lite öm nu efteråt men det vore väl konstigt om man inte skulle vara det efter en "operation". Bör väl vara sparsam med arm- och ryggrörelser men det är svårt, använder ju dessa till det mesta!

    

Fick fråga läkarens assistent om hon kunde fota före- o efterbilder, berättade att jag va tvungen o ha lite till bloggen o ni kan ju gissa att de började o fnittra, hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0