Går i väntans tider

Tror att det nu har börjat lite smått...
 I förrgår hade jag lite molande mensvärk och igår var det snäppet värre, mensvärk, lite tryck o full rulle på skruttungen...Men ändå ingen enorm smärta... 
I natt däremot fick jag känna att jag levde, usch inte skönt alls. Men jag försökte tänka att den här smärtan är inget mot vad det kommer att bli o tänk att man genast inte tycker att det är så farligt... haha!!!
Vi får hoppas att du vill komma ut snart o att detta inte avtar...
Frågan är bara NÄR du är redo?

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Inte ikväll, lilla mamman! Jag jobbar! Puss mamma

2009-01-29 @ 13:43:02
URL: http://lastbilstjejens.blogg.se/
Postat av: Anna

Äntligen...eller?? jag hör av mej imorrn och hör hur det "går"



kram på er!!

2009-01-29 @ 15:06:40
Postat av: Anonym

Äntligen!!! Du måste höra av dej så fort du kan!! Många kramar till er!

2009-01-29 @ 19:35:35
Postat av: Loka

hoppas den kommer snart :)

2009-01-29 @ 20:31:24
Postat av: Jessi

Vem har skrivit 'äntligen!!! du måste höra av dej så fort du kan!!! många kramar till er! '

Glöm inte fyll i vem det är postat av... vet ju inte annars ju

2009-01-30 @ 07:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0