Fixerad

Va hos barnmosrskan igår, nu har skruttungen fixerat sig... Sköönt!!!
Behöver inte oroa sig för att den ska vända sig längre... =)

Va hos svärföräldrana igår kväll, spela skip-bo o åt varm smörgåstårta, gott gott!!
På kvällen kunde jag inte ta bilen hem, nicke fick komma o hämta mig... Mådde jätte konstigt, kändes som om  jag skulle svimma, inte kul alls... Blev helt blek o va tvungen att ställa mig ute på trappen o få lite frisk luft.
Kanske va det ett blodtrycksfall eller nåt...
Men idag mår jag bra, går här hemma o väntar på att nåt ska hända, vill att bebisen ska komma NU...

Kommentarer
Postat av: Anna

Det där låter som ett blodtrycksfall...



Jag gissar att lillen kommer ut onsdag-torsdag natten...får se hur nära jag är med min gissning!!

2009-02-07 @ 19:20:01
Postat av: Anonym

Jag tror han vill komma ut på alla hjärtansdag..

Kram

2009-02-07 @ 20:58:45
Postat av: Ann-Sofie

Och jag VET att han kommer på tisdag när jag är ledig! Puss, älskar dig! Mamma

2009-02-07 @ 22:31:03
URL: http://lastbilstjejens.blogg.se/
Postat av: Loka

Innan torsdag kommer den! jippie! ett till litete skip-bo freak!

2009-02-08 @ 15:19:31
Postat av: Sara

♥ Åh, vad härligt att du ska ha bebis!

2009-02-09 @ 14:49:32
URL: http://novembersara.blogg.se/
Postat av: Maja

DET ÄR IAF EN TJEJ :D

2009-02-09 @ 18:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0