40+2

Ja nu har jag gått över 2 dagar från BF-datumet... Inget kul alls, bara en lååång väntan!!!
Men jag har ändå turen med mig, mår hur bra som helst, märker knappt att jag är gravid =) skulle lika gärna gå till jobbet o köra ett pass, känner mig pigg o glad!
Annas teori om att skruttungen kommer natten ons-tors är tyvärr krossad, nu får vi se om det kanske kan bli alla hjärtans dag istället...
Eller kanske fredagen den 13e, huuuu!!!

Vet två bruttor som oxå ska ha barn, beräknat juni/juli, dem båda drabbades av foglossning innan de ens kommit till v 20, tänk va lustigt det är det där... Vissa drabbas av allt o vissa inget, jag är den som inte fått nåt förutom halsbränna förstås men det finns det ju tabletter mot.

Idag är Nicke i Södertälje igen, fixar nåt som han ska ha på nya lastbilen... Är lite orolig att nåt ska hända nu när han inte är hemma men det finns nog alltid nån som kan skjutsa mig om det skulle vara dax... =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Har en utmaning till dej i min blogg-

2009-02-12 @ 23:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0