Fest

I onsdags kväll var jag hos min kära arbetskamrat Anna... Nästan alla från jobbet va oxå där, kul o träffas!
Det bjöds på grillade grillspett, godis o en massa trevligt skratt!
Lill-gumsan va hemma med sin pappa, rätt skönt att få komma iväg lite på egen hand!
Fick kort på nästan alla, titta o njut =)

    

              
Elin                                   Anna                              Klara                           Mia      
              
          Hella                           Ida                            Melinda                    Flamma

    
 Jag va nykter o höll mig till pepsi max!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ha ha, jag ser ut som en slempropp!

2009-08-01 @ 15:34:40
URL: http://plutterhulda.blogspot.com
Postat av: Ida

Va tjock Melinda ser ut att vara! Värsta sumobrottaren!

2009-08-01 @ 18:32:38
Postat av: Hella

märkligt att min tunga gämt tittar ut på kort...haha.

2009-08-14 @ 21:20:00
URL: http://hella74blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0