Ystad - Haparanda

Idag knallade Robban o Gert genom åby... O jag missade dem, FAN!
Men nyfiken som jag e så åkte jag en sväng där de kunde tänkas att gå o tänka sig att jag såg den stora husvagnen stog parkerad vid sjöplatsen i näkna...
Självklart svängde jag in, hihi. Pratade med en tjeja som stog där o väntade med lunch åt grabbarna, de skulle vara framme om 15 min o jag o Emilia stannade för att se ankomsten...
Pratade me Nicke o berätta vad jag skulle få uppleva
o han skulle minsann ha deras autografer så det va bara för lilla Jessi att knalla fram till dem o be om det - usch vad minsamt!
O ännu mer pinsamt blev det när jag inte kunde skänka någon slant, hade ju bara kort o det tog de ju inte...

    

    


Kommentarer
Postat av: Anna

vad modig du är!!

2009-04-07 @ 08:28:21
Postat av: Ann-Sofie

Vilken tur DU har! Robban och Gert är MINA favoritgubbar! Kram mamma

2009-04-07 @ 08:55:22
URL: http://lastbilstjejens.blogg.se/
Postat av: Moster

Det är tjejen med klös i! Bra gjort! Stannade du hela lunchen?

2009-04-08 @ 00:44:41
Postat av: Jessi

haha, ja jag va modig =) nej stannade inte över lunchen, stack direkt efter autograferna..hihi!

2009-04-08 @ 13:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0