Järna

Idag bar det iväg upp till Järna där min farfar o hans fru Gerd bor.
Åkte dit för att hälsa på, vi har inte setts på många år... 
Det bjöds på god lunch - Ceasar sallad o hembakat bröd, mums!
Även faster med sin familj kom dit.
Emilia fick "välkommen till världen" paket, en body, ett par byxor, en tröja, ett mjukdjur o pengar.
HON TACKAR SÅ MYCKET FÖR ALLA PRESENTER!

Pappa o hans familj var också där, kul att få se småungarna, de är ju inte alls mycke som skiljer mellan mina "halvsyskon" o lilla Emilia.
Tomas är snart 2 år o Alice är 8 månader.
Så Emilia har en liten morbror o en liten moster...=)

Måste säga att det var så otrolig kul o få träffa farfar o Gerd, blev tårögd när jag skulle åka därifrån, hemskt att man inte ses oftare!
O så glömde jag bort att ge dopinbjudningarna så jag får skicka dom med post istället.


Generationskort



Emilia - Tomas - Alice




Passade även på att hälsa på mormor när jag ändå va i Järna, mycket trevligt det också!
Här har vi också ett generationskort




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0